نحوه طراحی یک آرم: راهنمای نهایی

`یا تاکنون یک برند بزرگ و بدون لوگو دیده اید؟ نه؟ این به این دلیل است که هیچ وجود ندارد. یک لوگو تأثیر عمده ای در چگونگی درک مشتریان از برند شما دارد. بنابراین به طور طبیعی ، شما می خواهید لوگو شما برجسته باشد. اما چگونه به آنجا می رسید؟


نترس! این راهنمای مفید به شما همه چیزهایی را که باید بدانید برای طراحی لوگو مناسب برای شما و تجارت شما می آموزد. از تعریف هویت برند خود و درک آنچه در یک لوگو عالی ایجاد می شود ، تا انتخاب های مناسب در طراحی و حرکت در روند طراحی ، در ادامه مطلب بخوانید تا نحوه طراحی یک لوگو را یاد بگیرید.


در اینجا مهمترین مراحل برای طراحی لوگو آورده شده است:

-

ممکن است از خود بپرسید: چگونه می توانم لوگو خود را طراحی کنم؟ این مراحلی است که شما باید دنبال کنید:


درک کنید که چرا به یک لوگو نیاز دارید

هویت برند خود را تعریف کنید

الهام بخش برای طراحی خود باشید

مسابقه را بررسی کنید

سبک طراحی خود را انتخاب کنید

نوع مناسب لوگو را پیدا کنید

به رنگ توجه کنید

تایپوگرافی مناسب را انتخاب کنید

با طراح خود ارتباط برقرار کنید

گزینه های لوگو خود را ارزیابی کنید

چه کاری نباید هنگام طراحی یک لوگو انجام داد

طراحی لوگو خود را با نام تجاری خود ادغام کنید

1. درک کنید که چرا به یک لوگو نیاز دارید. و چرا باید عالی باشد

-

لوگو و طراحی هویت برند

تجارت واقعاً مانند دوستیابی است - شما در تلاش هستید مشتری های مناسب را جذب کنید و آنها را به عشق و علاقه خود به مارک تجاری پاشنه بلند کنید. بنابراین از نماد خود به عنوان تصویر موجود در پروفایل خود بیابید. این همان چیزی است که باعث می شود افراد مورد علاقه قرار بگیرند و سعی کنند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند (یا انگشت خود را به سمت چپ بکشید زیرا برای آنها نیستید). بنابراین شما می خواهید به نظر می رسد بهترین خود را ، درست است؟



این راهنما را به عنوان یک کتاب الکترونیکی رایگان بارگیری کنید و یاد بگیرید که چگونه یک لوگو عالی را بدست آورید!

برای به دست آوردن كتاب الکترونیکی لوگو ، به همراه نكات خلاق ، منابع و تبلیغی گاه به گاه (كه می توانید از هر زمان امتناع كنید) ایمیل خود را وارد کنید.

 

دریافت کتاب!

 خط مشی رازداری ما را مشاهده کنید

نماد شما تأثیر زیادی روی اولین تصوری که کسب و کار شما می خواهد بگذارد: این اطلاعات را به مشتریان شما در مورد نام تجاری شما می دهد و به آنها اطلاع می دهد که آیا این برای آنها مناسب است یا خیر.


از آنجا که لوگوی شما یک بخش اساسی از برند شماست ، می خواهید مطمئن شوید که این کار به خوبی انجام شده است. تمام مواد مارک تجاری شما لوگو شما را بر روی آنها قرار خواهد داد. از وب سایت ، بسته بندی و کارت ویزیت شما به مشتریان شما خیره می شود. حساب کنید! یک طراحی لوگو عالی و حرفه ای نه تنها توانایی برقراری ارتباط با آنچه را می خواهید داشته باشید. این همچنین یک برداشت اول خوب خواهد بود و به شما کمک می کند تا از رقابت کنار بیایید.


2. هویت نام تجاری خود را تعریف کنید

-


طراحی لوگو برای بومی قهوه تخصص های ساوا رواقی .

شما می خواهید که لوگوی شما شخصیت برند شما ارتباط برقرار کند. و برای انجام این کار ، ابتدا باید بفهمید که شخصیت اصلی برند شما چیست. هنگامی که شما تصور روشنی در مورد آنچه شما را منحصر به فرد می داند و مارک شما در آن چیست ، انتخاب گزینه های طراحی برای تکمیل و تکمیل آن برای شما بسیار ساده تر خواهد بود.


در اینجا سؤالاتی وجود دارد که می توانید از خودتان بپرسید ، تا به هویت برند خود برسید :


چرا این تجارت را شروع کردیم؟

اعتقادات و ارزشهایی که به عنوان یک شرکت برای ما مهم است چیست؟

چه کاری بهتر از هر کس دیگری انجام می دهیم؟

چه چیزی ما را خاص می کند؟

اگر ما می توانستیم مارک خود را به سه کلمه توصیف کنیم ، آنها چه می شدند؟

سه کلمه ای که ما می خواهیم مشتریان برای توصیف ما از آنها استفاده کنند چیست؟

3. الهام بخش برای طراحی خود

-

سخت ترین بخش طراحی می تواند جستجوی الهام بخش لوگو باشد. خوشبختانه ما نکاتی را برای شما به دست آورده ایم که این کار را بسیار آسان می کند.


با طوفان مغزی شروع کنید

طراحی لوگو Lightbulb برای ایده آل

طراحی لوگو برای ایده آل توسط brandformed® .

شاید شما یک فرد مفهومی باشید و دوست دارید با جمع آوری ایده های کلامی شروع کنید. یک جلسه مناسب برای طوفان مغزی می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که شما نیاز دارید تا ظاهر خود را کمرنگ کنید و احساس کنید که در حال دستیابی هستید. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که به شما در ترسیم ایده های خلاقانه کمک می کند:


1. قوانین طوفان مغزی را دنبال کنید: طوفان مغزی در مورد بیرون رفتن همه ایده ها (حتی آنهایی که واقعاً بد هستند) و نوشتن آنها است. حتی یک ایده وحشتناک می تواند گفتگو را برانگیزد که به یک راه حل نبوغ منتهی می شود.


2. مانند مخاطبان خود فکر کنید: لیستی از کلماتی را تهیه کنید که مارک شما را توصیف می کند و چگونه می خواهید آن را درک کنید. مانند یک فرد در قسمت جمعیتی هدف خود فکر کنید و همیشه به یاد داشته باشید که چه چیزی برای آنها مهم است.


3. همه را درگیر کنید: طوفان مغزی یک نفر خوب است ، اما تنها تنوع باعث می شود که جادو اتفاق بیفتد. افرادی را از هر بخش یا حتی دوستان و شرکای تجاری در میان بگذارید. هرچه چشم اندازهای بیشتر ، بهتر باشد.


لوگو غارنورد

لوگو برای Crypto Caveman طراحی شده توسط Virtuoso "

لوگو زنبور

لوگو برای سفر شیرین طراحی شده توسط تری بوگارد

وقتی صحبت از طوفان مغزی برای لوگو شما می شود ، از فکر کردن در جعبه و کمی متفاوت بودن نترسید. ببینید که چگونه لوگوهایی مانند آنهایی که برای Crypto Caveman و شیرین سفر هوشمندانه ایده هایی را ترکیب می کنند که لزوماً با آنها ارتباطی نخواهید داشت - مانند Cryptocur ارزها و غارنوردان یا زنبور عسل و سنجاق روی نقشه؟ این گزینه های اصلی لوگو به آنها کمک می کند تا شخصیت خود را بیان کنند و از جمع ایستادگی کنند.


یک هیئت مدیره خلق و خوی درست کنید

اگر فرد بصری هستید ، هیئت مدیره خلق و خوی ممکن است ابزاری مناسب برای الهام گرفتن از شما باشد. می توانید با بریدن و پین کردن تصاویر چاپی یک صفحه واقعی ایجاد کنید یا یک دیجیتالی درست کنید ( Pinterest در اینجا انتخاب بدیهی است). به سادگی تمام تصاویری را که احساس می کنید به آنها جلب کنید ، می توانید این لوگو ها ، ترکیب های رنگی ، تصاویر یا گرافیک های دیگر ، وحشی شوید! خواهید دید ، هیئت مدیره خلق و خوی شما بازگو خواهد کرد که در هر زمان و به چه ویژگی ها و ویژگی های طراحی شما علاقه مند هستید. برای شروع به مکان خوبی نیاز دارید؟ پیشنهاد می کنیم از گالری الهام بخش لوگو 99designs دیدن کنید .


لوگو سبزیجات

لوگو برای Simply Rooted طراحی شده توسط Virtuoso "

لوگو ناهموار

لوگو برای Rugged توسط KaWolfram طراحی شده است

به این فکر کنید که چگونه می توانید شغل شما در لوگو شما تجسم شود. به سادگی ریشه همه چیز در مورد غذاهای محلی ، پایین زمین است و لوگوی پرنعمت آنها کاملاً منعکس کننده سبزیجات ریشه ای دستی است. اگر در جستجوی زیبایی شناسی مشابه هستید ، هیئت مدیره خلق و خوی شما ممکن است شامل تصاویری از لوگوهای پرنعمت ، تصاویر دست ساز و اشکال و رنگهای ارگانیک باشد. یا نگاهی بیاندازید که چگونه لوگو Rugged هویت برند "ناهموار" خود را با علامت کلمه ای جسورانه و خشن به تصویر می کشد ، اما همچنان شامل یک پرشعر لوکس با جلوه ای بازتاب طلایی است. صفحه خلق و خوی شما این امکان را به شما می دهد که همه این عناصر را با هم جمع کنید.


4. مسابقه را بررسی کنید

-

بهترین مکان برای دزدیایده ها را قرض بگیرید؟ رقابت شما! ببینید چه چیزی در آنجا وجود دارد ، چه چیزی با مخاطبان شما خوب است و از آنچه باید دوری کنید. در حالی که مشاغل دیگر را غافلگیر کرده اید ، به این فکر کنید که چه چیزی آنها را از شما متفاوت می کند و چگونه می توانید بر این تفاوت ها در طراحی لوگو خود تأکید کنید.


مطمئن باشید که خود را به وضوح از رقابت خود جدا می کنید. اگر همه مشاغل دیگر در صنعت شما به صورت تک رنگی در حال گذر هستند ، شاید شما باید از برخی رنگ ها استفاده کنید تا از آن استفاده کنید. اگر هر کس دیگری سنتی باشد ، شاید یک لوگو جالب و مدرن توجه شما را به خود جلب کند.


لوگو سرمایه گذاری

یک لوگو حسابداری کلاسیک برای Orthrus Ventures که توسط Genovius طراحی شده است

لوگو مالی

یک لوگو حسابداری مدرن برای Tidy Finance که توسط minimalexa طراحی شده است

لوگو توستر

یک لوگو حسابداری سرگرم کننده و سبکی برای HotToast که توسط کاتبان طراحی شده است

سه لوگو حسابدار فوق و نحوه ارتباط شخصیت های برند خود را بررسی کنید. لوگوی شیر برای Orthrus Ventures کلاسیک و قابل اعتماد است ، در حالی که لوگوی Tidy Finance مدرن و جالب به نظر می رسد. با این حال ، اگر شما از آنچه می خواهید سرگرم کننده و قابل دسترسی باشید ، اجازه دهید Hot Toast با رنگ روشن و تصویر عجیب و غریب خود از شما الهام بخشد.


5- سبک طراحی خود را انتخاب کنید

-

اکنون که ایده کاملی از نام تجاری خود دارید و احساس الهام می کنید ، وقت آن است که ترجمه آنرا به طراحی شروع کنید. در اینجا عناصر مختلف زیادی وجود دارد ، از رنگ ، شکل و گرافیک گرفته تا تایپوگرافی. جداسازی هر مؤلفه و کاری که می تواند برای لوگو شما انجام دهد به شما کمک می کند تا قدم به قدم کارها را انجام دهید ، نه اینکه از یکباره به کل طرح توجه کنید.


وقتی در مورد لوگوی خود فکر می کنید ، اولین کاری که می خواهید انجام دهید انتخاب زیبایی طراحی زیبایی برای برند شما است. هیچ سبکی وجود ندارد که برای همه مناسب باشد ، تنها آنچه برای برند شما مناسب است.


لوگو عکاسی

یک لوگو کلاسیک و بی موقع برای Wolfcrest که توسط eLyateh طراحی شده است

کلاسیک

لوگو های مرسوم ، مد روز می توانند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشند ، اما می توانند به سرعت منسوخ شوند. یک سبک کلاسیک به شما قدرت ماندگاری بهتری می دهد و می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان وسیع تری کمک کند. این زیبایی شناسی آن را ساده نگه می دارد و به دنبال پالت های رنگی ، گرافیکی یا فونت ها نیست. یک سبک کلاسیک به مردم می گوید شما قابل اعتماد و زمین هستید.


لوگو کافه

یک لوگو پرنعمت جالب برای کافه Timber که توسط ساوا استوئیک طراحی شده است

یکپارچهسازی با سیستمعامل یا پرنعمت

است به همین دلیل پرنعمت و طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل شده اند وجود دارد در روند برای مدتی در حال حاضر. آنها فوراً شما را به یاد گذشته می اندازند و احساسات عاشقانه دلتنگی را برانگیخته اند. یک لوگو پرنعمت به مشتریان می گوید که تاریخ برای شما مهم است و هر آنچه که می فروشید درست انجام می شود. لوگو های پوشیده و نشان داده شده دستی در پالت های قهوه ای و بژ رنگی زیبایی این زیبایی را تکمیل می کند.


لوگو فوق العاده

یک لوگو هندسی فوق العاده مدرن و ساده برای Ultra ، که توسط artigma طراحی شده است

مدرن و مینیمالیستی

برندها غالباً سبکی تمیز و مینیمالیستی را برای برقراری ارتباط چقدر تازه و مدرن انتخاب می کنند. این سبک از فضای سفید زیادی ، حداقل جزئیات و خطوط ساده استفاده می کند که اغلب منجر به لوگو های براق و جفت شده می شوند. یک سبک مینیمالیستی و مدرن به مشتریان خود نشان می دهد که مارک شما به روز است ، خنک است و می داند چه چیزی حساب می شود.


لوگو کاکتوس

یک لوگو رنگارنگ و غریب برای کاکتوس کاردستی طراحی شده توسط ananana14

سرگرم کننده و دمدمی

این یک انتخاب محبوب برای مارک های با مشتری هدف جوان (یا جوان با قلب) است. سبک سرگرم کننده و دمدمی تمایل به رنگارنگ و زیبا دارد و غالباً از نمادها یا تصاویر برای ایجاد یک نمایش مثبت و دوستانه استفاده می کند. به دنبال یک طلسم غریب و یا یک تصویر شیرین بروید تا شخصیت سرگرم کننده برند شما درخشید.


لوگو دستی

لوگو دستی کشیده شده برای Windhort طراحی شده توسط bo_rad

دستباف و دستباف

سبک دست ساز یک پیام واضح را منتقل می کند: این مارک فردی است و از کیفیت دست ساز استفاده می کند. این سبک در ترکیب با سایر زیبایی شناسی ها ، مانند پرنعمت ، به خوبی کار می کند تا پیام را به خانه منتقل کند. اما می توان آن را با سبک های حداقل و سرگرم کننده ترکیب کرد ، برای یک ظاهر ساده و پیشرفته یا یک ظاهر روشن و جوانی.


نمی توانید فقط یکی را انتخاب کنید؟

البته این سبک ها بطور متقابل منحصر به فرد نیستند: فقط کافی است آنها را با هم انتخاب کنید تا با نام تجاری خود متناسب باشید. به عنوان مثال ، نام تجاری شما می تواند همزمان دست ساز و سرگرم کننده باشد ، فقط نگاهی بیندازید که چگونه لوگوی عجیب و غریب و مصور برای Cactting Cactus آن را بیرون می کشد.


6. نوع مناسب لوگو را پیدا کنید

-

علاوه بر سبک کلی ، 7 نوع اصلی از لوگو وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد لوگو خود از میان آنها انتخاب کنید. می توانید شخصی را انتخاب کنید که متناسب با نام شرکت شما یا به طور کلی زیبایی شناسی باشد ، یا آنها را ترکیب کنید تا چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید.



Lettermark برای Mark & ​​Scrib طراحی شده توسط گرافیک mm


Wordmark for One توسط artigma طراحی شده است

علائم نامه (یا لوگو های مونوگرام)

لوگو های Lettermark می توانند برای ساده کردن لوگو شرکت شما بسیار عالی باشند ، به خصوص اگر نام شما بسیار طولانی یا سخت باشد به خاطر بسپارید. بسیاری از مشاغل تصمیم می گیرند که طبق مقدماتی بروند ، فقط به HP ، CNN یا H&M فکر کنید. این مونوگرام ها می توانند برای لوگوهای مینیمالیستی عالی باشند ، اما به یاد داشته باشید که آنها در بیان آنچه در مورد شغل شماست ، خیلی خوب نیستند.


کلمات کلیدی (یا لوگو ها )

کلمات کلیدی روشی بسیار ساده برای استفاده از نام شرکت شما به عنوان یک لوگو است. برای اینکه به آنها شخصیت و ارزش تشخیص دهید ، همه چیز در مورد تایپوگرافی است - فقط کافی است به نماد کلمات کلیدی ONE نگاه کنید. اگر نام تجاری خوبی برای نام تجاری خود بدست آورده اید ، این می تواند بهترین راه برای قرار دادن آن در پیش زمینه باشد.


علامت تصویری

علامت تجاری برای طوفان طراحی شده توسط Spoonlancer

لوگو انتزاعی

لوگو انتزاعی برای Printy طراحی شده توسط artigma

لوگو طلسم

Mascot for Gadget Mole توسط 3AM3I طراحی شده است

علائم نقاشی (یا نمادهای لوگو)

علائم تصویری یا نمادهای لوگو همان چیزی است که وقتی می شنویم کلمه "لوگو" به آن فکر می کنیم. آنها تصاویر نمادین هستند که به راحتی قابل تشخیص هستند و نشانگر برند شما با یک تصویر هستند. می توانید چیزی ساده یا پیچیده تر انتخاب کنید ، اما حتماً نمادی را انتخاب کنید که ارتباط بی نظیری با برند شما ایجاد کند. اغلب اوقات اینها با یک کلمه کلیدی زوج می شوند (بله می دانید ، بنابراین مشتریان نام شما را می شناسند ... حداقل تا زمانی که از نظر شناخت برند با Apple و Target موافق باشید).


علائم لوگو انتزاعی

به جای یک نماد قابل تشخیص ، علائم لوگو انتزاعی اشکال هندسی هستند که ارتباط فوری با یک تصویر موجود برقرار نمی کنند بلکه چیزی کاملاً جدید برای برند شما ایجاد می کنند. یک علامت لوگو انتزاعی باعث می شود تا تجارت شما به نمادی متصل شود که واقعاً برای شما بی نظیر باشد. لوگوی Printy نشان می دهد که چگونه یک نماد انتزاعی مدرن می تواند به نظر برسد ، در عین حال شخصیتی زیادی در همان زمان دارد. اگر می خواهید لوگوی انتزاعی شما یک روحیه یا احساس خاصی ایجاد کند ، معانی شکل های مختلف هندسی لوگو را دریابید .


ماسک

لوگو های طلسم روشی جالب برای شخصیت دادن به برند شما هستند. آنها اغلب شخصیتهای رنگارنگ و کارتونی هستند که مانند یک اسباب بازی شاد در بالا نمایانگر تجارت شما به روشی خانوادگی و قابل دسترسی هستند.


لوگو علامت ترکیبی

علامت ترکیبی برای Brite Side که توسط ludibes طراحی شده است

لوگو لوگو

لوگو Emblem برای Rockwell Lighthouse که توسط Project 4 طراحی شده است

علامت ترکیب

یک علامت ترکیبی دقیقاً همان چیزی را می گوید که روی قلع می گوید: یک نماد را با یک علامت کلمه ترکیب می کند تا یک لوگو به راحتی قابل تشخیص بسازد. نام تجاری یا در کنار نماد قرار داده شده است ، یا مانند عناصر طراح طراحی با لوگوی Brite Side در عنصر گرافیک یکپارچه شده است. افراد هر دو عنصر را با مارک شما مرتبط می کنند ، که به شما امکان می دهد از آنها هم به تنهایی و هم با هم استفاده کنید.


نماد

شبیه به علائم ترکیبی ، لوگو های نمادین نیز اغلب ترکیبی از عناصر کلمه ای و تصویری هستند. آنها معمولاً از متن هایی تشکیل شده اند که در یک نماد یا یک نماد ، مانند نشان ها ، مهر و موم یا قفل تشکیل شده اند. نماد Rockwell Lighthouse نشان می دهد ، چگونه این شکل های سنتی می توانند ظاهری بسیار قدیمی و کلاسیک از مدرسه به شما دهند.


7. به رنگ توجه کنید

-

رنگ ها می توانند یک تن از معانی مختلف داشته باشند. روانشناسی پشت رنگ پیچیده است ، اما برای کوتاه نگه داشتن آن ، رنگ ها عواطف و ایده های خاصی دارند که به آنها پیوسته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تئوری رنگ ، حتماً این راهنمای جامع را در مورد رنگ های لوگو و معانی آنها بررسی کنید .


لوگو قرمز

لوگو قرمز برای شکارچی مواد غذایی توسط Yo! Design

لوگو زرد و نارنجی

لوگو زرد و نارنجی برای Mynergy توسط Hermeneutic

لوگو سبز

لوگو سبز برای وزغ شهری توسط J_Ivan

لوگو آبی

لوگو آبی برای بطری پیام توسط bo_rad

لوگو صورتی و بنفش

لوگو صورتی و بنفش برای Clara's توسط Polly_

لوگو قهوه ای

لوگو قهوه ای برای تاریخ های طلایی توسط Zvucifantasticno

قرمز: قرمز مخفف هیجان ، شور و عصبانیت است. این انتخاب عالی است اگر مارک شما بلند ، جوان است و می خواهد از آن ایستادگی کند.

نارنجی: نارنجی بسیار کمتر از قرمز استفاده می شود اما به همان اندازه پر انرژی است. این یک رنگ پر جنب و جوش ، نیرومند و بازیگوش است.

زرد: اگر می خواهید در دسترس و دوستانه به نظر برسید ، رنگ زرد انتخاب مناسبی است. این انرژی شاد ، مقرون به صرفه و جوان می بخشد.

سبز: سبز بسیار متنوع است و می تواند برای هر مارک واقعا کار کند. این مخصوصاً برای هر کسی که می خواهد ارتباطی با طبیعت برقرار کند مناسب است.

آبی: آبی یک انتخاب بسیار کلاسیک و متداول است. آرام و خونسرد است و نماد اعتماد و بلوغ است.

بنفش: بنفش می تواند بلیط شما برای لوکس به نظر برسد. بسته به سایه ، بنفش می تواند مرموز ، التقاطی یا زنانه باشد.

صورتی: اگر به دنبال دخترانه هستید ، هیچ چیز بهتر از صورتی نیست. اما این همه نیست! با سایه هایی مانند گل رز پاستلی ، هزار ساله صورتی یا ماژنت نئونی ، صورتی می تواند به لوگو شما ظاهری بزرگ و سرد ، اما هنوز جوان و زنانه بخشد.

قهوه ای: قهوه ای ممکن است در ابتدا مانند یک انتخاب رنگ عجیب به نظر برسد ، اما برای لوگو های پرنعمت و مردانه بسیار مناسب است. این می تواند به مارک شما ظاهری دست ساز ، منحصر به فرد و پیری ببخشد.

مشکی: اگر به دنبال ظاهری براق ، مدرن و مجلل هستید ، رنگ مشکی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. اگر می خواهید ساده نگه دارید ، یک لوگو سیاه و سفید مینیمالیستی راهی است که باید پیش بروید.

وایت: می خواهید لوگوی شما تمیز ، مدرن و مینیمالیستی به نظر برسد؟ در لوگو خود از مقدار زیادی رنگ سفید استفاده کنید. به عنوان یک رنگ خنثی در ترکیب با تمام رنگ های دیگر کار می کند ، اما لمس تمیز ، جوانی و اقتصادی می افزاید.

خاکستری: اگر می خواهید به ظاهری بالغ ، کلاسیک و جدی برسید ، رنگ نهایی خاکستری است. سایه های تیره تر به نظر می رسد مرموز تر ، در حالی که سایه های سبک تر در دسترس هستند.

ترکیب رنگ ها

رنگهای مکمل

رنگهای مشابه

چرخ رنگ

رنگهای سه گانه

البته نیازی نیست که فقط با یک رنگ یک لوگو بچسبانید ، اما می توانید چندین رنگ لوگو را برای نمایش یک داستان کامل با رنگ تجاری ترکیب کنید . برای انتخاب رنگ که به خوبی با هم کار کنند، نگاهی به چرخ رنگ.


رنگ های مکمل در چرخه رنگ در دراز طور مستقیم در سراسر از یکدیگر. آنها را از بهترین در هر دو رنگ و ایجاد یک نگاه بسیار پویا.

رنگ های مشابه قرار می گیرند به یکدیگر نزدیک بر روی چرخ. اگر می خواهید رنگ لوگو خود را به هماهنگ، این به خوبی با هم کار خواهند کرد.

رنگ سه گانه از سه بخش مساوی در چرخه رنگ در قرعه کشی. انتخاب این برای یک تحریک کننده و اثر جسورانه است.

لوگو با رنگ های هماهنگ برای درخشش روح

در لوگو Soul Glow مشابه با هم کار کنید تا جلوه ای هماهنگ ایجاد کنید. طراحی شده توسط Dudeowl .

لوگو با رنگهای مکمل برای Hive homz

مکمل آبی و نارنجی در این لوگو باعث شده هر دو رنگ پر رنگ شوند. طراحی شده توسط onripus .

8- تایپوگرافی مناسب را انتخاب کنید

-

شما می خواهید یک قلم را انتخاب کنید که لوگو شما را تکمیل و تکمیل کند. 4 نوع فونت اساسی وجود دارد که می توانید با آنها کار کنید تا به لوگوی خود بی نظیر شوید:


قلم سریف برای تفرجگاه آوالون

یک فونت سریف کلاسیک و زیبا که توسط سونجابلو طراحی شده است .

بدون قلم سریف برای نمک دلتا

لوگو با فونت مدرن بدون sans serif طراحی شده توسط simolio .

قلمهای سریف

ببینید چگونه فونت به لوگو Avalon جلوه ای شیک و بی انتها می بخشد؟ قلم های سریف می توانند لوگو شما را کلاسیک و با کیفیت بالا جلوه دهند. سریف "پای" کمی در انتهای نامه است که باعث می شود قدری قدیمی تر به نظر برسد . آنها بسیار متنوع هستند و با هر نوع طراحی عالی به نظر می رسند اما به خصوص با طرح های زیبا ، زیبا یا کلاسیک خوب کار می کنند.


بدون فونت serif

قلمهای Sans-serif برای ظاهری مدرن و تمیز مناسب هستند. آنها پاهای کوچک فونت های سری ندارند که باعث می شود بسیار براق و ساده به نظر برسند. این کار برای مارک های مدرن بسیار مناسب است ، مانند لوگوی حداقل و جالب Delta Salt در بالا.


فونت اسکریپت برای خرگوش ماه

یک لوگو کشیده شده با قلم اسکریپت طراحی شده توسط دیوانه فلفل .

نمایش قلم برای Perfect You.

یک فونت نمایشگر تزئینی که توسط Fe Melo طراحی شده است .

فونت های اسکریپت

فونت های اسکریپت یادآور دست نویس است. از قلم های خوشنویسی زیبا گرفته تا اسکریپت های آرام و پایین به زمین ، تنوع بسیار زیادی در آنجا وجود دارد. از آنها استفاده کنید تا لوگو شما فردگرایانه تر به نظر برسد ، مانند لوگو Moon Rabbit Moon در بالا.


فونت ها را نمایش دهید

قلمهای نمایشگر قلم های تزئینی هستند که بسیار سبک شده اند و واقعاً چشم را به خود جلب می کنند. به نماد Perfect You در بالا نگاهی بیندازید که از یک فونت صفحه نمایش استفاده می کند تا طراحی را از استعداد دهه 70 لذت ببخشید.


تایپوگرافی شما می تواند هنگامی که فونت های مختلف لوگو را با یکدیگر ترکیب می کنید ، واقعاً قدرتمند شوید . دریابید که چگونه در این راهنما برای انتخاب فونت ها برای نام تجاری خود استفاده می کنید.


عناصر طراحی خود را با هم جمع کنید

طراحی کلاسیک لوگو Voany

طراحی لوگو که هم کلاسیک و هم ظریف است ، توسط vraione طراحی شده است .

طراحی لوگو مدرن برای آکادمی بازتاب

شکل انتزاعی رنگارنگ به این لوگو ظاهری مدرن و منحصر به فرد می بخشد. طراحی توسط وکتورلا .

اکنون که ایده ای درباره همه عناصر مختلفی که لوگوی شما از آنها تشکیل شده است ، دارید ، باید مطمئن شوید که آنها با هم کار می کنند. شما می خواهید آنها را به روشی هماهنگ کنید که هماهنگی برای ایجاد پرشکوه مورد نظر شما باشد.


لوگوی برند Skincare Voany تردیدی درمورد اینکه این یک مارک زیبا و با کیفیت بالا است ، با استفاده از یک علامت ترکیبی به شکل ارگانیک ، یک فونت سری کلاسیک و یک پالت رنگ قهوه ای و بژ طبیعی است. از طرف دیگر بازتاب آکادمی با ترکیب یک قلم مدرن با اشکال رنگی و انتزاعی برای ظاهری تازه و منحصر به فرد ، مختل کننده و چشم نواز به نظر می رسد.


9. با طراح خود ارتباط برقرار کنید

-

طراحی لوگوی بی نظیر برای Lone Oak

یک لوگوی منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای Lone Oak Studios توسط Mad piper .

حالا که همه نکات سبک لازم را در نظر گرفته اید ، آماده هستید تا طراحی را شروع کنید! روش های زیادی برای دریافت لوگو وجود دارد ، بنابراین باید در نظر بگیرید کدام یک برای شما مناسب تر است. آژانس ، مسابقه لوگو ، پروژه 1 به 1 یا سازنده لوگو؟ قیمت های مختلف با کیفیت های مختلف عرضه می شوند و همه گزینه ها جوانب مثبت و منفی خود را دارند. برای بدست آوردن یک نمای کلی از گزینه های خود برای گرفتن لوگو ، این مقایسه بهترین راه های طراحی لوگو را بررسی کنید . در مورد چقدر هزینه طراحی لوگو شما در اینجا باید بخوانید .


ممکن است ما مغرضانه باشیم ، اما فکر می کنیم مسابقه طراحی لوگو بهترین راه برای دریافت لوگو است. برای اینکه مطمئن شوید طراحی شما کاملاً ظهور می شود ، اولین قانون کار با طراح شما برقراری ارتباط واضح است. نوشتن خلاصه خلاقیت شفاف این فرصت شماست که طراح خود را بفهمید که شما کیست و به چه چیزهایی نیاز دارید. اطمینان حاصل کنید که آنها را به عنوان اطلاعات زیادی در مورد شرکت و سبک خود را که شما می توانید به من بدهید، به طوری که آنها می توانید چیزی واقعا ایجاد منحصر به فرد برای شما.


بعضی اوقات ممکن است کمی به طراح شما اعتماد داشته باشد ، اما سعی کنید از پیشنهادات خودداری کنید. به یاد داشته باشید ، طراح شما متخصص است و از آنچه لوگوی خوبی ایجاد می کند ، احساس خوبی دارد. ارائه بازخورد های دقیق و واضح همان چیزی است که طراحان می توانند درک آنچه دوست دارید را به طراحان می دهد. شاید به نظر بی نظیر باشد اما واقعیت دارد: بهترین طراحی وقتی اتفاق می افتد که شما و طراح شما با هم کار می کنند.


10. گزینه های خود را ارزیابی کنید

-

طراحی لوگو برای غذاهای جویس

این لوگو توسط ماریس لوپوس تنها یکی از گزینه هایی است که جویس فودز در مسابقه طراحی لوگو خود مجبور به انتخاب بود .

لوگوی صنعتگر برای جویس غذا

آنها همچنین انتخابی بین این لوگو هنری توسط Zvucifantasticno داشتند ...

لوگوی مدرن برای غذاهای جویس

… این لوگو مدرن توسط Abda_99 …

لوگو دستی برای غذاهای جویس

... و این لوگو دست نویس توسط kapralcev ، و همچنین 152 طرح دیگر. مثل انتخاب یک کودک مورد علاقه است!

ارزیابی گزینه های لوگو شما دشوار است ، بنابراین از دوستان ، مشتریان بالقوه و همکاران خود بازخورد بگیرید تا در تصمیم گیری به شما کمک کنند.


چی یه لوگو خوب را می سازد؟

یک لوگو خوب بلافاصله قابل تشخیص است ، پیام مارک شما را منعکس می کند و باعث می شود شما از خود ایستادگی کنید. یک لوگو کارآمد حرفه ای به نظر می رسد و یکپارچه با هویت یک برند همخوانی دارد. یک لوگو عالی نیز باید در هر اندازه و هر مکانی که می خواهید از لوگو خود استفاده کنید کار کنید.


یک لوگو خوب:


منحصر به فرد و متمایز است

به یادماندنی است

در هر اندازه و هرجای دیگر کار می کند

بازتاب هویت برند شما

بی انتهاست

در اینجا چند سوال کلی وجود دارد که می توانید هنگام ارزیابی گزینه های لوگو خود از خود بپرسید:


آیا می توانید بگویید که در 2 ثانیه چیست؟ آیا مردم بلافاصله می دانند تجارت شما چه می کند؟

آیا ساده و به یاد ماندنی است؟ آیا مشتریان شما قادر به یادآوری آن خواهند بود؟

آیا همه کاره است؟ آیا می توان آن را بر روی تمام نیازهای برند شما اعمال کرد؟

آیا این زمان بی انتها است ، یا شما مجبورید طی دو سال دوباره طراحی مجدد انجام دهید ؟

آیا منحصر به فرد است؟ آیا شما را از رقبای خود جدا می کند؟

آیا برای مخاطب هدف شما جذابیت دارد؟

بدیهی است که در صورت فروش لباس کودکان و نیاز به یک لوگو ساده ای که بتوانید بر روی پارچه دوخته شوید ، نیازها و انتظارات برند شما برای یک لوگو بسیار متفاوت خواهد بود تا اگر شراب پیشرفته و پیشرفته ای با برچسب پیچیده درست کنید ، یا برنامه ای با تکنولوژی بالا که بر روی تلفن های مردم زندگی می کند بنابراین فراموش نکنید که قدمی به عقب برداشته و تصویر بزرگتر را در نظر بگیرید. این مربوط به سلیقه شخصی نیست ، بلکه مربوط به مواردی است که برای برند شما بهترین کار را دارد.


11- هنگام طراحی یک لوگو چه کاری انجام ندهید

-

طراحی لوگو اصلی برای دندان کاکتوس

این لوگو برای کاکتوس دندانپزشکی قطعاً عمومی نیست. طراحی توسط am121 .

طراحی کلاسیک لوگو برای منبع هوشمند

این لوگو برای Smart Source کلاسیک و بی موقع است. طراحی توسط SimpleIsGood .

طراحی لوگو ساده برای Knotte

ساده نگه دارید ، مانند این لوگو برای Knotte ، طراحی شده توسط gaga vastard .

برخی از مشکلات رایج وجود دارند که هنگام طراحی لوگو خود در انتظار شما هستند. در اینجا نکاتی در مورد آنچه نباید انجام دهید:


به کلیشه های صنعت خود تسلیم نشوید. شما یک دندانپزشک هستید ، بنابراین لوگو شما نیاز به داشتن دندان در آن دارد؟ قطعا نه. در اینجا نحوه جلوگیری از لوگو های عمومی آورده شده است .

آن را بیش از حد پیچیده نکنید. سادگی یک لوگو به یاد ماندنی (و قابل چاپ) است.

سعی نکنید خیلی مرسوم باشید. روندهای خارق العاده ای است ، اما اطمینان حاصل کنید که لوگو شما در سه سال به نظر نمی رسد.

با یک آماتور نرو. دوست / کارآموز / پسر عموی شما قبلاً از فتوشاپ استفاده کرده است ، بنابراین می توانند مقداری پول پس انداز کنند و لوگوی خود را طراحی کنند؟ فقط نکن

12. طراحی لوگو خود را با نام تجاری خود ادغام کنید

-

مربع 10٪ تخفیف کوپن

حالا که می دانید چگونه یک لوگو طراحی کنید ، بعد کدام است؟


هنگامی که نماد خود را تهیه کردید ، مبنای ایده آل برای همه کالاهای مارک تجاری مورد نیاز کسب و کار خود را ایجاد خواهید کرد - خواه کارت ویزیت ، طراحی بسته بندی یا طراحی وب . با تنظیم لحن سبک ، پالت رنگی ، فونت و ظاهر کلی آن و احساس اینکه لوگو شما نقطه شروع وثیقه برند شما است و طراح شما قادر خواهد بود ظاهری یکپارچه برای شما ایجاد کند. و دقیقاً مانند آن ، تجارت شما آماده است تا چهره جدید خود را به جهانیان نشان دهد!


/ 0 نظر / 34 بازدید